• Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty  zgodnie z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży oraz Kodeksem Cywilnym. 

Reklamacje:

W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy bądź niezgodny z opisem, każdy Klient ma prawo do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną bądź za pośrednictwem poczty na adres:
J-point sp. z o.o.
95-030 RZGÓW
GOSPODARZ 51

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Zwroty:

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zwrot towarów zakupionych poza siedzibą firmy J-point sp. z o.o. przyjmujemy do 14 dni od daty doręczenia zamówionego towaru.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a także musi być w nienaruszonym, orginalnym opakowaniu.

Zwracany towar prosimy o odesłanie na adres:
J-point sp. z o.o.
95-030 RZGÓW
GOSPODARZ 51A
po uprzednim poinformowaniu nas e-mailem na adres biuro@j-point.pl o odstąpieniu od umowy zakupu. 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy.
Zwrot dokonywany jest na konto bankowe wskazane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Możemy się wstrzymać ze zwrotem  płatności do czasu otrzymania potwierdzenia dowodu jej wysłania bądź otrzymania produktu.

W przypadku jeśli adres korespondencyjny różni się od adresu dostawy towaru, prosimy o informację o adresie, na który mamy wysłać dokument księgowy korygujący sprzedaż.